Основним завданням викладачів та майстрів виробничого навчання є підвищення якості знань учнів, вдосконалення організації форм і методів проведення сучасного уроку, вивчення і впровадження нових форм організації виробничої діяльності, забезпечення міжпредметних зв’язків, підвищення фахового і професійного рівня членів методичної комісії.
10 жовтня 2017 року відбулося засідання методичної комісії з професії «Електрогазозварник». Засідання проходило у формі «круглого столу», на якому обговорювалися наступні питання:
- Розвиток творчого мислення в учнів на уроках предметів професійно – технічного циклу.
- Удосконалення творчої особистості учня через інформаційні форми та методи навчання.
Викладач Максимів Б.П. підкреслив творчу роботу педагогів на уроках. Поділився своїми методами роботи з обдарованими дітьми, використанням новинок техніки та науки на уроках. Зазначив, що уроки повинні проводитись не тільки одноманітно, але й потрібно враховувати особистості кожного учня, знайти до нього правильний метод підходу. Лише в тому випадку, коли кожен учень буде зацікавлений творчо, ми як педагоги доб’ємося бажаних результатів.
Кривецька О. В. Погодилася з даними твердженнями, розповіла про методи які застосовує при роботі з обдарованими дітьми та зазначила, що не лише потрібно працювати з обдарованими дітьми, але й використовувати методи пізнавальної активності для усіх учнів, використовувати інтерактивні технології, комунікації, що в свою чергу підвищить професійні здібності учнів, дозволить їм володіти новинками техніки і науки.
Кожна людина, щоби бути успішною в усіх сферах життя, має відповідати запитам соціуму, в якому вона перебуває. А сучасний рівень розвитку суспільства (в економічній, професійній, політичній сфері тощо) вимагає особистості, здатної креативно мислити та створювати затребуваний, високооцінений і гідно оплачений творчий продукт. Тому майбутній розвиток історії людства — у поступовій зміні понять: від «людини-гвинтика» до «людини-творця», спроможної креативно й оновлено мислити.
|