Сьогодні у світовій освітній практиці провідними є діяльнісний, особистісно орієнтований та компетентнісний підходи, тому важливим стає не наявність в учня певного багажу знань, особистих якостей та здібностей, а й здатність застосовувати ті чи інші компетентності в житті.
Практичного результату навченості іноземної мови можна досягти передусім у процесі особистісно комунікативного навчання, яке передбачає й вирішення завдань, пов’язаних з освітою, вихованням та розвитком особистості.
Протягом усього навчання іноземної мови формується й комунікативна компетенція, складовими якої є: лінгвістична, соціологічна, дискурсивна, стратегічна, соціальна та соціокультурна компетенції.
У Скалатському професійному ліцеї на уроках іноземної мови для формування саме комунікативної компетенції широко використовуються різноманітні інтерактивні методи навчання, зокрема «Асоціативний кущ», «Мозковий штурм», рольова гра, парні та групові форми роботи, застосовуються технічні засоби навчання.
|