Четвер, 18.04.2024, 22:47
Вітаю Вас Гість | RSS

СКАЛАТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 146
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2014 » Серпень » 24 » звіт про методичну роботу
17:54
звіт про методичну роботу

 

 

Звіт

про методичну роботу у

                     ДНЗ Скалатський професійний ліцей за 2013-2014 н.р.

 

І. Управління методичною роботою.

         У своїй діяльності ДНЗ « Скалатський професійний ліцей» спрямовував свою роботу на виконання завдань головних законодавчих актів в освіті:

-Національної доктрини розвитку освіти України,

- законів України : «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту»,

-Положення про методичну роботу в ПТНЗ, Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічному навчальному закладі  інших законодавчих та нормативних документів Верховної Ради України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства освіти і науки, Департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА. 

 Методична проблема над якою працює педагогічний колектив :

   « Формування професійних  компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій .”

         Методична проблема обговорена і затверджена педагогічним колективом з метою підвищення якості підготовки сучасного робітника, зростання  професійної майстерності педагогічних працівників.

         Педагогічний колектив ДНЗ « Скалатський професійний ліцей» перший рік працює над вирішенням методичної проблеми яка  розрахована на 5 років     (2013-2014н.р. -  2017-2018 н.р.)   Відповідно до поставленої мети:  «Підвищення якості підготовки сучасного робітника» перед колективом поставлено ряд завдань:

 1.Дидактичні:

- формування професійних компетентностей сучасних робітників.

- формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;

- розвиток творчої активності кожного суб¢єкта навчання;

- розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;

- забезпечення і стимулювання саморозвитку і самоактуалізації особистості;

- підвищення рівня навчальних досягнень;

2.Педагогічні:

Системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій та методик, які забезпечують формування професійних компетентностей сучасного робітника:

  • технології інтерактивного навчання;
  • технології проектів;
  • технології критичного мислення;
  • ігрові технології;
  • інформаційні технології;
  • технології диференційованого навчання.

      Адміністрацією ліцею  розроблено заходи реалізації  навчально-методичної проблеми на відповідний період та розроблено  основні напрямки роботи.                 У поточному навчальному році  педагогічний колектив розпочав роботу з діагностичного етапу вирішення методичної проблеми . Було розроблено діагностичні анкети та проведено діагностування  викладачів та майстрів виробничого навчання з метою вивчення рівня педагогічної майстерності   та методичного рівня підготовки, зроблено якісний педагогічний аналіз діяльності педколективу. В результаті діагностування виявлено  4 групи  педпрацівників з різними рівнями методичної майстерності:

     1 група -  майстри в/н  та викладачі з вищим рівнем педагогічної майстерності

     2 група -   майстри в/н  та викладачі, які потребують незначного вдосконалення

     3 група - майстри в/н  та викладачі , які працюють за традиційною методикою

     4 група – молоді педагоги .

Підсумком  цієї роботи були методичні рекомендації до планування роботи методичних комісій, алгоритм підготовки до сучасного уроку, скореговано  роботу на вирішення системного впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій та методик, які забезпечують формування професійних компетентностей сучасного робітника, видано 4 методичних бюлетні:

 №1 «Що  рік навчальний  нам готує?»

 №  2 Місце уроку  у розвитку творчих здібностей учнів.

 №3 Формування ключових компетентностей учнів.

 № 4 Атестація – екзамен на зрілість.

     В ліцеї здійснюється колективна, групова  та індивідуальна методична робота.

З колективних форм методичної роботи в ліцеї найбільш дієвим є педагогічна рада, робота методичних комісій відповідно до профілів, інструктивно-методичні наради, які систематично проводяться з метою своєчасного і оперативного інформування педагогічних працівників, обговорення і вивчення нормативних документів, семінари, практикуми, школи педагогічної майстерності та інше.

         Для реалізації завдань методичної роботи відповідно до вимог нормативних документів в ліцеї створені методичні комісії:

а) Слюсарів,водіїв,трактористів (голова комісії Музичка В.М. - викладач спецдисциплін);

б) Електрогазозварник (голова комісії Максимів Б.П. - викладач спецдисциплін);

в) Професій кухарського профілю (голова комісії Строчинська О.М. - викладач спецдисциплін);

г)Професій Оператор комп’ютерного набору.Конторський службовець.  

   Адміністратор   (голова комісії Зимак В.Д. – викладач спецдисциплін);

д) Класних керівників і майстрів в/н та вихователів (голова комісії Бабійчук Н.В.     

        – класний керівник, викладач історії);

е) Суспільних і гуманітарних дисциплін (голова комісії Гирон Е.Й. – викладач української мови і літератури);

є) Природничо-математичних дисциплін  (голова комісії Липка С.А. – викладач біології та хімії).

У практиці роботи методичних комісій є проведення відкритих уроків,

відвідування уроків з метою вивчення досвіду,проведення виставок педагогічних напрацювань, творчих звітів,сприяння розвитку професійної майстерності.

    Відповідно до плану роботи ліцею та графіку проведення відкритих уроків викладачами та майстрами в/н у поточному році було проведено наступні відкриті уроки:

  • історія України - “Початок української революції, утворення Центральної Ради, українізація армії”, викладач Бабійчук Н.В.
  • основи правових знань - “Спадкове право”, викладач Зимак В.Д.
  • англійська мова - “Освіта в Україні”, викладач Юрашко Л.В.
  • обладнання і технологія зварювальних робіт - “ Приборкування вогню та металу”, викладач Максимів Б.П.
  • бухгалтерський облік - “Оборотні відомості з синтетичних та аналітичних рахунків”, викладач Довгань Н.Р.
  • виробниче навчання - “Приготування страв з м’ясної котлетної маси”,

майстер в/н Загоруйко Н.І.

 Члени методичних комісій проводять роботу:

  • з комплексно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • реалізації основних завдань методичної проблеми;
  • аналізу стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесу;
  • аналізу атестації, зрізів знань, внутріліцейного контролю;
  • організації і проведення олімпіад, конкурсів, семінарів-практикумів,

методичних об’єднань викладачів ліцею.

     Методичні комісії в ліцеї постійно працюють над вивченням і використанням в навчальному процесі нових технологій, передового досвіду, досягнень сучасної науки та техніки.

          Педагогічна рада ліцею є вищим колегіальним органом, який координує питання навчально-виховної, навчально-методичної і навчально-виробничої діяльності. Вона визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи, а також визначає конструктивні рішення з важливих питань роботи педагогічного колективу.

        

Основні питання, які розглядалися на засіданнях педагогічної ради ліцею  у  

                                2013-2014 н. р.  :

1.       Аналіз стану роботи і напрямки на новий навчальний рік;

2.       Заслуховування результатів проведення діагностичних контрольних робіт;

3.       Про роботу методичних комісій;

4.       Аналіз якості знань, умінь і навиків учнів з предметів;

5.       Про стан професійної підготовки учнів випускних груп;

6.       Про хід виконання програм профілактики злочинності правопорушень та інших нормативно-правових актів;

7.       Про підсумки проведення державної підсумкової та кваліфікаційних атестацій ;

8. Посилення виховної роботи з учнями основаної на національних традиціях та формування в них навичок здорового способу життя.

Методистами ліцею було проведено:

          1 Семінар-практикум “Технології навчання. Шляхи підвищення сучасного уроку.”

          2. Засідання методичної кав’ярні за участю викладачів  загальноосвітньої підготовки .( Методика проведення  самоаналізу уроку теоретичного навчання)

          Важливу роль в організації методичної роботи ліцею відіграє методкабінет.

В ньому систематизована необхідна педагогічна, методична література, навчальні плани і програми, методичні інформації, розробки, впровадження передового педагогічного досвіду та інші.

  В методичному кабінеті створені належні умови для ефективної підготовки викладачів, майстрів в/н до занять та позаурочних заходів, індивідуальної методичної роботи і самоосвіти.

    На базі ліцею проведено засідання обласної  методичної  секції викладачів світової літератури в рамках якої викладач Підгірська М.М. презентувала урок на тему: “ Духовні пошуки героїнь ХІХ століття. Культурний процес та естетичні вимоги часу”. Засідання методичної секції викладачів фізики , з презентацією методичної розробки та мультимедійним супроводом на тему: “Земля і Місяць. Планети земної групи. Меркурій, Венера, Марс і його супутники” – викладач Кушнір Р.В. було проведено на базі НМЦ ПТО у Тернопільській області.

     У 2013-2014 н. р. було проведено атестацію педагогічних працівників в  результаті якої: 2  викладачам встановлено І кваліфікаційну категорію, 1 майстрові в/н встановлено 10 тарифний розряд, 1 майстрові в/н встановлено

11 тарифний розряд, 1 майстрові в/н встановлено 12тарифний розряд, обласною    атестаційною комісією 3 викладачам підтверджено  раніше присвоєну кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої  категорії ”, 1 викладачу встановлено кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії ”2 викладачам підтверджено кваліфікаційну категорію „Спеціаліст вищої категорії” та педагогічне звання “Старший викладач”, методисту присвоєно кваліфікаційну категорію “Спеціаліст вищої  категорії “.

Курси підвищення кваліфікації пройшли 9 педпрацівників, з них: 3 викладачі при Тернопільському ОКІППО, 5 майстрів в/н  при Львівському науково-практичному центрі АПН України, методист  при інституті менеджменту освіти АПН України.

ІІ. Методичне забезпечення професійної підготовки з вимогами та потребами.

         В 2013-2014 н. році в ліцеї було проведено конкурси професійної майстерності серед груп електрозварників, слюсарів з ремонту автомобілів,трактористів, кухарів. Переможця ліцейного конкурсу „Трактористів” Паньків Віктора  направлено для  участі в обласному  конкурсі, де він зайняв III місце, він також був переможцем конкурсу «Слюсарів з ремонту автомобілів»і приймав участь в обласному конкурсі.

   Майстер виробничого навчання професії „Кухар; Бармен; Офіціант ”

  Смаковуз О.П. приймала участь в ІІ етапі Всеукраїнського   конкурсу професійної майстерності професії «Офіціант»  і зайняла I місце , нагороджена Дипломом І ступеня та достойно представляла Тернопільську  область  на ІІІ етапі Всеукраїнського  конкурсу.

 З метою вдосконалення комплексного методичного забезпечення професійної підготовки розроблено  заходи, які спрямовані на :

- поповнення навчально-матеріальної бази електронними підручниками і посібниками,

- впровадження нетрадиційних форм проведення занять теоретичного та виробничого навчання,,

- використання інноваційних та інтерактивних технологій навчання для розвитку логічного мислення,     

-  підвищення інтересу до навчання, якості знань, умінь та навичок учнів.

- впровадження в навчальний процес передового педагогічного досвіду.

З метою удосконалення навчально - виховного процесу, підвищення рівня навчання, впровадження інноваційних методів та активізації діяльності педагогічних працівників, творчих  досягнень педагогічних працівників, викладач професійно-теоретичної підготовки Максимів Б.П.  підготував   методичну розробку  з Агротехнології  на тему: « Хімічні методи захисту рослин» , яку направлено для прийняття участі в обласному конкурсі та за результатами конкурсу викладача нагороджено Дипломом. Викладач професійно-теоретичної підготовки Музичка В.М. підготував   методичну розробку з предмету Трактори на тему: « Головне зчеплення і коробки передач тракторів», яку було направлено для участі в обласному конкурсі, за результатами викладачу оголошено подяку.

ІІІ. Методичне забезпечення загальноосвітньої підготовки.

Висвітлюючи стан методичної роботи із загальноосвітньої підготовки можна сказати,що в ліцеї традиційно проводиться предметні тижні і олімпіади, конкурси читців, предметні гуртки .

В ліцеї шляхом планового вивчення стану навчально-виховного процесу, відвідування уроків, аналізу роботи викладачів, виявляються кращі викладачі, пропонується вивчення і поширення їх педагогічного досвіду, впровадження його в практику роботи. За всіх обставин у процесі ознайомлення з досвідом роботи за основу береться – кінцевий результат навчально – виховного процесу.

Щорічно відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України та  Департаменту освіти і науки облдержадміністрації проводяться внутріліцейні олімпіади з всіх предметів загальноосвітньої підготовки. У І етапі прийняли участь 126 учнів, переможці приймають участь у ІІ етапі. Учень 22 групи Гуцалюк Юрій  у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з біології зайняв ІІІ місце. В рамках Дня писемності проводився ХІV Міжнародний конкурс ім. Петра Яцика в якому прийняли участь 15 учнів.  Учень 12 групи  Бенькалович Тарас приймав участь у ІІ етапі і виборов ІІІ місце. У ІV мовно-літературному  конкурсі

імені Т.Г.Шевченка прийняли участь 14 учнів. Традиційно проводяться   предметні тижні, тематичні виховні години.

Учні та працівники ліцею приймають участь в  спортивних іграх серед ПТНЗ. Учні вибороли І місце у ІІ групі учнівської спартакіади, працівники також І місце в командному заліку серед навчальних закладів.

З метою удосконалення навчально - виховного процесу, підвищення рівня навчання, впровадження інноваційних методів та активізації діяльності педагогічних працівників, творчих  досягнень педагогічних працівників, викладач історії  Бабійчук Н.В. підготувала   методичну розробку на тему: « Голодомор 32-33 років» , яку направлено для прийняття участі в обласному конкурсі та за результатами конкурсу викладачу оголошено подяку.

 ІV. Методичне забезпечення виховної роботи.

        Оновлення змісту, методів і форм виховної роботи.

Ліцей можна зробити комфортним і привабливим для учнів, якщо в ньому будуть створені умови для задоволення потреб у вільному спілкуванні ,у досягненні успіху в різноманітних видах діяльності, у творчих об’єднаннях за інтересами,гуртках художньої творчості, спортивних секціях, які працюють в ліцеї. Учні поглиблюють знання по тих питань, які їх цікавлять, займаються улюбленою справою, фізично загартовуються, просто відпочивають, спілкуються між собою. Про те слід відзначити, що в зв’язку з скрутним матеріальним становищем кількість гуртків, спортивних секцій помітно скоротилася, а це в свою чергу вже не задовольняє запити учнів та й частково знижує інтерес до зайнятості в гуртках, клубах, об’єднаннях.

Серед нових форм і методів виховної роботи класні керівники і майстри в/н практикують:

- анкетування учнів з метою вивчення соціального стану формальних і   

   неформальних лідерів в групі,

- проблемні семінари із залученням представників місцевої влади,

- круглі столи, диспути та інші заходи поряд з традиційними інформаційно-просвітницькими годинами, годинами спілкування, індивідуальними бесідами по корекції поведінки учнів, зустрічі з батьками, з представниками соціальних служб,

- моніторинг методичного забезпечення виховної роботи та соціального захисту учнів.

Питання виховної роботи та соціального захисту учнів розглядаються на педагогічній раді ( для прикладу: “Стан позаурочної зайнятості учнів ”, “Спільна діяльність класного керівника і майстра в/н по вихованню учнів ”) , на засіданнях методичній комісії класних керівників і майстрів в/н, інструктивно-методичних нарадах, семінарах-практикумах. Для досвідчених і  молодих педагогів та майстрів в/н організовується відвідування виховних заходів і їхнє обговорення до визначних дат: ” Їхня слава ні коли не загине” до 69-річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні, “Ціна свободи» до 72-річниці утворення УПА.

Самостійна і індивідуальна методична робота з майстрами в/н і класними керівниками проводиться з метою: підвищення рівня загальної культури і вихованості, здійснення індивідуального і групового консультування з активних питань виховної роботи в групі, питань соціального захисту учнів; контролю за відвідуванням, виплатою стипендії, організацією матеріальної допомоги учням, що її в край потребують, організацією харчування і дозвілля учнів.

В ліцеї впроваджуються методичні рекомендації з питань планування виховної роботи і соціального захисту учнів, роботи з учнівською групою з питань правового виховання, формування національно свідомих громадян України, примірна тематика бесід на батьківських зборах, як правильно вести щоденник психолого-педагогічних спостережень та ін.

 Для підвищенню ефективності методичної роботи проводиться координація, постійне інформування педпрацівників про інструктивно-методичні  матеріали з виховної роботи, ознайомлення з новинами літератури, матеріалами передового досвіду з проблем виховної роботи.

Майстрами в/н і класними керівниками систематизовано і зібрано великий за обсягом дидактичний матеріал, папки-накоплювачі, матеріали до проведення традиційних свят, обрядів, дат національного календаря та інше, постійно здійснюється цілеспрямований пошук нових форм і методів, підходів до формування особистості і загальної культури в учнів.

З метою вивчення досвіду роботи з питань виховання учнів проводиться відвідування виховних заходів, інформаційно-просвітницьких годин, уроків теоретичного і практичного навчання, вивчається система роботи майстра в/н чи класного керівника.

Заслуговує на увагу досвід роботи класного керівника групи №32 «Конторський службовець. Оператор комп’ютерного набору»  Супінської Л.Ф. Класний керівник основну уваги приділяє роботі з активом групи, доводить до них основні завдання, а саме коректує та допомагає вирішити їх. Такі методи роботи дають можливість учням самостійно вирішувати проблемні питання. Плануючи роботу з групою, класний керівник вивчає запити учнів, звичайно координуючи їх з основними навчально-виховними цілями.

До умов, що сприяють якісному впровадженню в практику діяльності класного керівника, майстра в/н правильно визначена мета і завдання виховання учнів, аналіз роботи, інформаційних джерел, описом передових форм роботи з учнями, налагодження зв’язків з учнями та іншими педагогами, вихователями.

Методичне забезпечення націлене на виконання національної програми патріотичного виховання, формування здорового способу життя, розвиток духовності та застосування учнівського самоврядування.

З метою:

 1) патріотичного виховання в ліцеї організовуються бесіди з історії українського війська, участь в внутріліцейному конкурсі “Козацькі забави”, військово-спортивній грі “Сокіл”,зустрічі з ветеранами ІІ-ої Світової війни, учасниками бойових дій, вояками УПА, вивчення Конституції України, функціонує історико-краєзнавчий музей.

  2) формування здорового способу життя:  учні приймають участь в спортивних секціях, проведенні днів здоров’я, циклу бесід, лекцій, зустрічей з лікарями, тематика виступів яких :

“Шкідливий вплив алкоголю, нікотину на організм молодої людини”

“СНІД – це смерть”, випуск стінгазет, бюлетенів.

3) розвитку  духовності: на годинах спілкування вивчається моральний кодекс поведінки, елементи основ християнської моралі, проводиться цикл бесід до свят церковного календаря, святкування різного роду свят, традицій, звичаїв, обрядів.” Новорічно- різдвяних свят ”, “Великий піст” – очищення душі і тіла”,“Христос Воскрес – воскресне Україна”,“Ой на Івана – ой на Купала”, “Свято обжинок” та багато ін.

4) учнівське самоврядування:

в ліцеї створено учнівський старостат, через який безпосередньо здійснюється координація справ в групі.

В гуртожитку працює рада гуртожитку:

- керівники гуртків обирають відповідальних учнів, які можуть допомагати організовувати роботу гуртків і спортивних секцій;

- здійснюють заходи, щодо удосконалення комплексно-методичного забезпечення виховної роботи та соціального захисту учнів.

З метою вдосконалення комплексно-методичного забезпечення виховної роботи та соціального захисту учнів розроблено і обговорено план виховної роботи в ліцеї на 2013-2014 навчальний рік. Відповідно до загального плану роботи ведуться місячні плани виховної роботи з навчальною групою, а також ведуться щоденники психолого-педагогічних спостережень за учнями груп.

        Розроблені заходи відповідно до указів Президента та на виконання      „Комплексної програми профілактики злочинності ”, «Про поширення краєзнавчого руху», “Програми профілактики ВІЛ – інфекції і СНІДУ” та інші. Розроблено графіки  проведення відкритих виховних заходів, предметних тижнів, тематику проведення групових батьківських зборів та батьківського всеобучу  на 2013-2014 н.р. Створено банк даних учнів, які стоять на внутріліцейному обліку, та дітей соціально незахищених категорій. Проводяться засідання Ради профілактики,  яка координує профілактичну роботу в ліцеї. Систематично ведеться контроль за здійсненням профілактичної, правової роботи в навчальних групах з боку  дирекції ліцею. Починаючи з 2013 року в ліцеї впроваджено Цільовий проект правової освіти і виховання учнів «Відвернути біду».

Актуальність проекту: Проблема правового виховання та освіти  завжди була і є пріоритетною в системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціальних досліджень у різних країнах світу. В Україні ця проблема є особливо гострою, оскільки молодь формується в складних соціально-культурних умовах екологічних і політичних суперечностей, неврівноваженості соціальних процесів, кримінальності суспільства. 

Спостерігається тенденція до загострення соціально-екологічних, психологічних та медико- біологічних факторів, які детермінують деструктивну поведінку неповнолітніх. Зростає чисельність дітей з порушенням норм поведінки та тих, які відносяться до групи ризику і долучаються до раннього алкоголізму, наркоманії, проституції, Віл-інфікованості, збільшується питома воля протиправної агресивної поведінки підлітків під впливом алкогольного та наркоманійного сп'яніння. 

Тому виникла потреба реалізувати проект "Відвернути біду" з метою допомоги молодим громадянам різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись; об'єднати активну, дієву учнівську молодь, яка має достатній потенціал для проведення серед однолітків соціальної роботи за принципом "рівний-рівному", і яка б стала "мозковим штурмом" у плануванні, здійсненні інформаційно-просвітницьких заходів. 

Протягом останнього навчального року продовжує роботу постійно діючий семінар керівників навчальних груп з право виховної і профілактичної роботи серед учнівської молоді, метою якого є розвиток професійної компетентності педагогічних працівників у вирішенні проблем попередження і подолання негативних проявів у поведінці неповнолітніх. Згідно наказу проведено конкурс методичних розробок з проблем виховання. Педагогічні працівники продовжують працювати над створенням портфоліо класного керівника.

В ліцеї проведено творчий звіт колективів художньої самодіяльності під гаслом : «Благослови Кобзарю нашу Україну » приурочену 200 – річчю від

Дня народження Т.Г.Шевченка. Організовано виставку технічної творчості.

 

 

 

Директор                               Ю.Л.Колосовський

 

Підготували В.В.Минда, М.М.Підгірська

 

                                      Статистистична інформація

 про форми організаційно-методичного забезпечення в 2012-2013 році у

                         ДНЗ  Скалатський професійний ліцей

№ п/п

Назва статистичного показника (вказати кількість)

 

2012-2013 н.р.

1.

Професії, до яких розроблені і затверджені робочі комплекти навчально-плануючої документації.

15

2.

Творчі (робочі) групи професійно-технічного навчального закладу.

                     2

3.

Кількість засідань творчих (робочих) груп.

                     5

4.

Конференції, семінари з участю науковців, педагогічних працівників ВНЗ, круглі столи

2

5.

Методичні комісії

7

6.

Проведено засідань методичних комісій, в т.ч.:

54

- проблемні семінари

- відкриті уроки

2

16

- творчі звіти окремих педагогічних працівників, або методичних комісій

9

7.

Загальна кількість олімпіад з навчальних дисциплін, в т.ч.

11

- загально-освітніх дисциплін

11

- загально-технічна підготовка

0

- професійно-теоретична

0

8.

Проведено конкурсів професійної майстерності для

учнів.

3

9.

Загальна кількість учнів що прийняти участь в конкурсах професійної майстерності.

15

10.

Конкурси професійної майстерності педагогічних працівників

1

11.

Кількість учасників конкурсів професійної

майстерності педагогічних працівників, в т.ч.

 

- викладачі

0

- майстрів в/н

5

- вихователів

0

12.

Всього проведено конкурсів, оглядів на краще комплексне методичне забезпечення, в т.ч.

9

- на кращу підготовку до нового навчального року

1

- на кращий кабінет з викладання загально-освітніх

дисциплін

1

- на кращу

 лабораторію, майстерню

1

- на кращий кабінет з професійно-теоретичної підготовки

1

- на кращу кімнату в гуртожитку

1

- на кращу методичну розробку та інформаційно-методичне забезпечення

6

Вивчення стану навчально-виробничого процесу в ПТН3

13.

Комплексне вивчення

0

14.

Тематичне вивчення

5

15.

Кількість відвіданих уроків дирекцією ПТНЗ

58

16.

Кількість проведених зрізів знань

12

Вивчення , узагальнення і поширення передового досвіду

17.

Кількість профільних виставок

1

18.

Кількість досвідів педагогічних працівників вивчених і узагальнених

1

19.

Кількість шкіл передового досвіду

1

20.

Для початківців

1

Інформаційно-видавнича діяльність

21.

Підручники

0

22.

Методичні посібники

1

23.

Методичні рекомендації

0

24.

Методичні листи

0

25.

Методичні розробки

7

26.

Методичні бюлетні

2

27.

Публікації в засобах масової інформації, в т.ч.

 

- на міському рівні

0

- на районному рівні

4

- на обласному рівні

3

- на Всеукраїнському рівні

0

Курсове підвищення кваліфікації педагогічних працівників

28.

Кількість педагогічних працівників, що потребують підвищення кваліфікації за планом.

12

29.

Кількість педагогічних працівників, які отримали курсове підвищення кваліфікації протягом року, в т.ч.

11

- викладачі навчальних дисциплін професійно-теоретичної підготовки

4

- майстрів в/н

3

- викладачів навчальних дисциплін загально­освітньої підготовки

4

30.

Профорієнтаційні заходи.

5

 

Директор                                                                            Ю.Л.Колосовський

                  

Методист                                                                            В.В.Минда

Методист                                                                       М.М.Підгірська

 

Переглядів: 3497 | Додав: Юрій | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту